Bestyrelsesmøde d. 8. juni 2021

Til stede: Busser, Hanne, Henrik, Lars Christian, Jørgen, Jette, Hugo, Steve.

Siden sidst:

• Vedr. Baunen. Der er åbenbart “hul igennem” med diskussioner mellem Peter Jannerup / Hugo / Busser…vi venter spændt.
  • Næste grill aften, hvis vejret holder er fredag d. 25. juni. Vi giver besked til musikere nogen dage før, hvis det bliver til noget. Der kommer også et bålfad, så vi laver en kombi grill/Sct. Hans aften.
    Henrik lave en aftale med Steve om at hente de extra fliser der skal bruges v. muldtoilet.
  • Jægerne har været i banegraven og skyde råger et par gange, Henrik mener at de har skudt omkring 70 rågeunger.
  • Snak om hvordan g-mailen virker. Vi beholder den indtil videre.
  • Generalforsamling :
    Generalforsamling afholdes søndag d. 27. juni. Der bliver serveret kaffe/kage og man kan melde sig fællesspisning til kl.18.00. Petur giver Hanne pris og menu.
    Pulje Nord :
  • Vi ansøger penge fra Pulje nord:
    Krokusløg kr. 1.000,-, 2 stolper m. jernkæde til indkørslen til Myretuen kr. 1500,-, hundeposedispensere på stativ, 4 stk. (590 pr. stk.) kr. 2.230,-, musik til grilleaften kr.4.000,-, og til sidst Jette kontakter Boigen ang. prisen for 2m bådfad. Der er to puljer at søge i, og mødet i Område Nord er i august, så der kan stadig fås ideer.
    Årsplan :
  • Planlægningen af årsplanen for resten af året er i fuld sving, vi mangler nogen faste datoer.
    Juli/august Besøg til Selsø slot
    September Skovtur
    Oktober Nabohjælp
    November Lokal historisk aften
    December Julefest

Næste møde aftales vi ved Generalforsamlingen af den nye bestyrelse.
Referent Steve.