Foredrag med Claus Moffe Nielsen

Årets første arrangement i Eskebjerg Beboerforening bliver et foredrag med Claus Moffe Nielsen d. 10. januar 2017 kl. 19.00 på Myrehøj.

Fra Moffe til Mafia

Når ret bliver uret bliver modstand en pligt

Moffe er uddannet murer og bygningskonstruktør, samt udvikler af cannabis og cannabisprodukter.

Moffe fortæller om baggrunden for forbuddet, om hvad en cannabisplante er og hvilke erfaringer ganske almindelige danskere har haft, når de har brugt cannabis.
Historien om hvordan det hele startede, hvorfor han begyndte at producere noget han godt vidste var ulovligt, hvordan han byggede det op fra sit køkken til 2 laboratorier og 9 ansatte. Hvordan han omsatte for flere millioner, men alligevel ikke havde overskud.
Om anholdelsen i oktober 2016, om hvilken indflydelse det har haft på ham og hans familie og ikke mindst hvilken planer han har for fremtiden​.
Mød også Nicoline, Moffes datter, som vil fortælle om hvordan det er at have en far der tror så meget på sine holdninger og meninger, at det går ud over familien. Hør Nicolines tanker da hun fik besked om, at ikke kun hendes far, men også hendes mor og storesøster blev anholdt, hvordan det var at blive smidt ud i en verden andre har haft 20 år på at forberede sig på.
Nicoline fortæller hvor svært det var at skulle være så stolt over sin far, som alle fortalte hun skulle være, imens hun var så skide sur på ham.

Da interessen kan være stor udenfor Eskebjerg Beboerforenings medlemskreds, har vi valgt at sælge billetter via nedenstående link.

Det koster kr. 100,-. Vi har sat 80 billetter til salg, så skynd dig at købe hvis du vil høre foredraget. Der vil blive delt flittigt på Facebook og da det er Moffes første foredrag, vil der være rift om billetterne.

Køb billetter her

Der kan IKKE købes billetter via foreningskontoen..!!!

Bogmærk Permalink.