Bestyrelsesmøde 11. juni 2014

referat

Tilstede: Steve, Nils, Ling, Henrik, Bente, Connie og Hanne

 

Afbud: Kia

 

 

 

 

 

 

 

Dagsorden

 

 

 

  • Siden sidst

 

Hanne venter stadig svar om møde med Jan Krause vedr. trafikken i Eskebjerg. Vi har fået mail vedr. fældning af træer rundt om Baunen. Grønt Råd i kommunen ønsker at 4-5 træer bevares. Vi skal kontakte kommunen, når marken er høstet. Henrik holder et vågent øje..

 

Vi har fået kr. 14.500,- fra Landdistriktsudvalget område Nord. Der bestilles 8 m flagstang til Myretuen, grill og resten af pengene går til musik ved Sommerfesten d. 16. august, samt til frugtbuske.

 

  • Tur til Saltbæk Vig.

 

Der er 21 tilmeldt og tjek på samkørsel. Hanne sender mail til deltagerne.

 

  • Sommerfest 16. august.

 

Der købes brøndring og rist til grill inden dagen.

 

I tilfælde af regn har vi fået lov til at holde festen i familien Dimples hyggeligt, istandsatte drivhus. Der bestilles toiletvogn. Bente og Hanne bager kager. Øvrig planlægning udsættes til næste møde.

 

  • Evt.

 

Intet

 

Næste møde: Tirsdag d. 14. juli hos Bente.

 

Bogmærk Permalink.

Lukket for kommentarer.