Bestyrelsesmøde 4. februar 2015

Afbud: Henrik
Udeblivelse 🙂 (- hovsa): Bente, Nils og Ling

1.                                      Siden sidst

Hanne har deltaget i workshop inviteret af Kalundborg kommune vedr. ”Øget bosætning i kommunen”. Referat følger senere.
Der er omdelt/udsendt Nyhedsbrev i januar. Allerede nu er 48 tilmeldt beboerforeningen.
Fortælleaften med Judith d. 16. januar var en spændende oplevelse for de 25 deltagere.

2.                                      Opfølgning af årsplan

Hanne har været i kontakt med Henrik Strube vedr. mulighed for at få ”Strube/Graversen” til at besøge os en aften i efteråret. Mere herom senere.
Steve har undersøgt vedr. tur til Sporvognsmuseet – følger op med pris og dato senere.

Valentinmiddag d. 20. februar er på plads m. menu, o.s.v.

Teaterturen går til Odsherred Teater d. 9. april til forestillingen ”En Skraldespandskabaret”. Ved tilmelding af min. 10 personer får vi billetterne til
kr. 150,- mod normalprisen på kr. 300,-.

3.                                      Biblioteket

Vi har modtaget mail fra biblioteksgruppen vedr. brug af biblioteket udenfor normal åbningstid og hvem der havde nøgler. Hanne besvarer mailen.

4.                                      Evt.

Torben Heron har kontaktet Steve, Heron Trio vil gerne spille for os igen. Vi takker for tilbuddet og ser hvordan det passer ind i årsplanen.

Næste møde hos Steve onsdag d. 25. februar kl. 19.00

P.S. Kontingent kan indbetales på foreningens konto 5367 0241703. Husk at skrive navn og adresse. Det koster kr. 100,- pr. voksen.

Til dig der får referat i postkasse eller pr. post: Hvis du har e-mailadresse, som vi må sende til, så skriv den til hanne@klima2000.dk (den gives ikke videre og bruges ikke til andet end orientering om beboerforeningens aktiviteter).

Bogmærk Permalink.

Lukket for kommentarer.